REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ORAZ UMÓW ZAWIERANYCH NA ODLEGŁOŚĆ ZA POMOCĄ SERWISU SN STUDIO
§ 1. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu lub dokonuje Zgłoszenia za pomocą Serwisu;
- Konsument – zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca – zgodnie z art. 431 Kodeksu cywilnego jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej, ale której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), który zawiera Umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, gdy jednocześnie z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej udostępnionego w CEIDG (w tym w szczególności z numerów PKD). Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców na prawach konsumentów przewidziane w niniejszym Regulaminie stosuje się do Umów zawieranych od 1 stycznia 2021 r.
- Punkt handlowy Sprzedawcy – punkt znajdujący się pod adresem: ul. Daleka 10/2, 60-252 Poznań, Polska.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną oraz umów zawieranych na odległość;
- Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.snstudio.pl/;
- Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem http://sklep.snstudio.pl/, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
- Sprzedawca – Katarzyna Kaczmarek prowadząca działalność pod firmą SN STUDIO Katarzyna Kaczmarek z siedzibą w Poznaniu przy ul. Dalekiej 10/2, 60-252 Poznań, NIP: 7811631962, REGON: 300781229; Sprzedawca posiada status przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy prawo przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.)
- Towar (Towary) – produkty oferowane w Sklepie Internetowym;
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawierana z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie; Za pomocą strony internetowej https://www.snstudio.pl/ możliwe jest zawarcie Umowy na odległość – Umowy sprzedaży lub Umowy usługi szkoleniowej;
- Umowa sprzedaży (Umowa) – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem Sklepu;
- Umowa usługi szkoleniowej – umowa, której przedmiotem jest świadczenie usługi szkoleniowej w ramach Wydarzenia, zawierana z wykorzystaniem Serwisu;
- Umowa świadczenia usług – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Użytkownikiem w przedmiocie korzystania z usług świadczonych za pomocą Serwisu;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Użytkownik – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca w jakikolwiek sposób z Serwisu, w tym odwiedzając ogólnodostępne strony Serwisu;
- Wydarzenie – warsztat, szkolenie, pokaz lub inna podobna usługa będąca przedmiotem Umowy usługi szkoleniowej.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
- Zgłoszenie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy usługi szkoleniowej określające czas, miejsce, rodzaj oraz cenę Wydarzenia.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin stanowi wypełnienie przez Sprzedawcę obowiązku, o którym mowa w art. 12 Ustawy o prawach konsumenta.
- Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Serwis prowadzony jest przez Sprzedawcę.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pomocą Serwisu;
- warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Serwisu;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego;
- zasady zawierania i rozwiązywania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego;
- warunki zawierania Umów usługi szkoleniowej za pomocą Serwisu;
- zasady reklamacji;
- Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych:
- Edge,
- Mozilla Firefox,
- Google Chrome,
- Safari.
- W celu korzystania z usług świadczonych za pomocą drogą elektroniczną przez Serwis Użytkownik powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
- W oparciu o Serwis świadczone są następujące usługi drogą elektroniczną:
- przeglądanie Towarów prezentowanych w Sklepie;
- wyszukiwanie Towarów dostępnych w Sklepie;
- założenie konta – rejestracja;
- logowanie do założonego już konta;
- możliwość zakupu Towarów dostępnych w Sklepie;
- możliwość zapisu na Wydarzenie;
- możliwość złożenia zapytania przez formularz kontaktowy;
- Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Serwisu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
- Sprzedawca oświadcza, że wynik wyszukiwania Towaru, uzyskany przy wykorzystaniu wyszukiwarki znajdującej się na stronie Sklepu internetowego działa według trafności, co oznacza, że w wyniku wyszukiwania pojawiają się Towary, których nazwa lub opis zawierają słowo lub słowa (frazę), które Użytkownik wpisał w wyszukiwarkę Sklepu internetowego lub Towary, których nazwa lub opis są najbardziej trafne w odniesieniu słowa lub słów (frazy) wpisanej przez Użytkownika – w kolejności alfabetycznej.
§ 3. Rejestracja, warunki dokonywania Zamówienia, warunki dokonywania Zgłoszeń
- Klientami uprawnionymi do składania Zamówień na Towary oraz dokonywania Zgłoszeń na Wydarzenia są Klienci:
- posiadający status zarejestrowanego użytkownika Serwisu,
- nieposiadający statusu zarejestrowanego lub zalogowanego użytkownika Serwisu – dokonujący zakupów z pominięciem procedury rejestracji i logowania.
- Status zarejestrowanego użytkownika Serwisu uzyskuje się po wykonaniu następujących czynności:
- wypełnieniu w prawidłowy sposób formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej Serwisu (w szczególności podania wymaganych w formularzu danych osobowych i ustalenia przez Klienta loginu oraz hasła),
- dokonaniu aktywacji konta, poprzez wejście na link wysłany na adres mailowy Klienta.
- Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Przy każdym kolejnym Zamówieniu lub Zgłoszeniu Klient używa ustalonego wcześniej na stronie Serwisu loginu i hasła. Po użyciu ustalonego przez Klienta loginu i hasła ma on możliwość aktualizacji danych podanych przy rejestracji. Login i hasło mają charakter poufny.
- Klient posiadający status zarejestrowanego użytkownika Serwisu składa Zamówienie po zalogowaniu się do Serwisu poprzez dodanie Towaru prezentowanego w Sklepie do koszyka, następnie potwierdzając złożenie Zamówienia na Towar przez wybór przycisku – „Składam Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Klient nie posiadający statusu zarejestrowanego użytkownika Sklepu składa Zamówienie poprzez dodanie Towaru prezentowanego w Sklepie Internetowym do koszyka, następnie potwierdzając złożenie Zamówienia na Towar poprzez wybór przycisku – „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty” i podając dane niezbędne do zrealizowania Zamówienia zgodnie z procedurą zamieszczoną na stronie internetowej Sklepu.
- Klient korzystający z Serwisu dokonuje Zgłoszenia poprzez wybór Wydarzenia, następnie potwierdzając dokonanie Zgłoszenia poprzez wybór przycisku – „Dokonuje Zgłoszenia z obowiązkiem zapłaty” i podając dane niezbędne do dokonania Zgłoszenia zgodnie z procedurą zamieszczoną w Serwisie.
§ 4. Zawarcie Umowy sprzedaży i realizacja Zamówień
- Informacje o Towarach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową http://sklep.snstudio.pl/, dokonać wyboru Towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Wybór zamawianego przez Klienta Towaru dokonywany jest poprzez dodanie do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub innego równoznacznie informującego o obowiązku zapłaty – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu Zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- wybranej metody płatności,
- wybranego sposobu dostawy,
- czasu dostawy,
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub innego równoznacznego.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie złożenia zamówienia (…)”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Dokonywanie Zamówień w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
- Większość Zamówień realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu ich potwierdzenia i opłacenia. W szczególnych przypadkach tj. w okresie przedświątecznym, podczas wyprzedaży lub specjalnych promocji realizacja Zamówienia może zostać wydłużona. Przewidywane terminy dostawy należy liczyć od momentu nadania przesyłki. Status Zamówienia można śledzić na bieżąco – wszystkie informacje są wysyłane drogą mailową.
§ 5. Zawarcie Umowy usługi szkoleniowej
- Informacje o Wydarzeniach podane w Serwisie, w szczególności ich opisy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- W celu zawarcia Umowy usługi szkoleniowej za pośrednictwem Serwisu należy wejść na stronę internetową https://www.snstudio.pl/szkolenia/zapisy, dokonać wyboru Wydarzenia, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne w Serwisie.
- Wybór zamawianego przez Klienta Wydarzenia dokonywany jest poprzez naciśnięcie przycisku „Zapisuję się” lub „Rejestracja (grupowa)”.
- W trakcie dokonywania Zgłoszenia – do momentu naciśnięcia przycisku „Dokonuję zgłoszenia z obowiązkiem zapłaty” lub innego równoznacznie informującego o obowiązku zapłaty – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Wydarzenia. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego z Serwisu wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie Zgłoszenia. Podsumowanie Zgłoszenia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu Zgłoszenia tj. rodzaju, czasu i miejsca Wydarzenia,
- przedmiotów, które są niezbędne podczas szkolenia,
- ceny Wydarzenia,
- numeru konta na jaki należy wpłacić cenę,
- wykonania przelewu w terminie 7 dni,
- wybranej metody płatności.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Dokonuję Zgłoszenia obowiązkiem zapłaty” lub innego równoznacznego.
- Wysłanie przez Klienta Zgłoszenia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy usługi szkoleniowej, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie otrzymania zgłoszenia”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zgłoszenia
- Umowę z Klientem traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa zostaje zawarta pod warunkiem wpłaty zadatku w wysokości określonej w trakcie dokonywania Zgłoszenia.
- Umowa usługi szkoleniowej zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zgłoszenia następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Dokonywanie Zgłoszeń w Serwisie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
§ 6. Zasady płatności
- Ceny Towarów oraz Wydarzeń podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
- Sprzedawca w każdym przypadku obniżenia ceny Towaru umieści na karcie Towaru (obok informacji o obniżonej cenie) informację o najniższej cenie Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. W sytuacji, gdy dany Towar jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie, Sprzedawca umieści na karcie danego Towaru również informację o najniższej cenie danego Towaru, która obowiązywała w okresie od dnia oferowania danego Towaru do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżonej ceny.
- Należność za Towar oraz koszty dostarczenia Towaru mogą być uiszczane jedynie według poniższych możliwości:
- gotówką przy odbiorze osobistym przez Klienta w Punkcie handlowym Sprzedawcy
- gotówką (za pobraniem) przy odbiorze przesyłki z Towarem od przewoźnika,
- przelewem albo wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- przelewem online – za pomocą systemu umożliwiającego płatności on-line na stronie internetowej Sklepu.
- W przypadku uiszczania należności za udział w Wydarzeniu Klient obowiązany jest uprzednio do wpłaty zadatku, w kwocie określonej w Zgłoszeniu. Pozostałą część należności obowiązany jest uregulować w dniu Wydarzenia.
- Należność za Wydarzenie mogą być uiszczane jedynie według poniższych możliwości:
- przelewem albo wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- przelewem online – za pomocą systemu umożliwiającego płatności on-line na stronie internetowej Sklepu.
- W przypadku płatności realizowanej przelewem lub wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu:
- – imię i nazwisko albo firmę Klienta,
- – numer Zamówienia (wskazany w informacji o zarejestrowaniu Zamówienia w Sklepie).
- Zobowiązania Klienta wynikających z Umowy sprzedaży Towarów utrzymują się do momentu uiszczenia całości należności za Towar oraz Kosztów dostarczenia Towaru.
§ 7. Dostawa zamówionego Towaru
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Koszty dostawy zostaną wskazane w momencie składania Zamówienia.
- Wysyłka za pośrednictwem przewoźnika nastąpi po uprzednim mailowym potwierdzeniu zamówienia w terminie od 2 do 4 dni roboczych. Potwierdzenie nastąpi w momencie skompletowania zamówienia i w przypadku innej formy płatności niż pobranie, zaksięgowania wpłaty na koncie.
- Do czasu realizacji i dostawy Zamówienia nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Towary bez wad.
- Sprzedawca przewiduje możliwość odbioru osobistego Towaru przez Klienta w Punkcie handlowym Sprzedawcy. Informację o takiej możliwości Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej Sklepu. Odbiór zamówionego Towaru możliwy będzie przez Klienta lub osobę przez niego upoważnioną (upoważnienie wymaga formy pisemnej), w Punkcie handlowym Sprzedawcy, po uprzednim potwierdzeniu terminu przez administrację Sklepu drogą mailową lub telefoniczną.
§ 8. Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość
- Klientowi będącemu Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży oraz Umowy usługi szkoleniowej bez podania przyczyny.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży, o którym mowa w ust. 1 powyżej, rozpoczyna się dla:
- Umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik
- Umowy, która obejmuje wiele Towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części;
- Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
- – dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy usługi szkoleniowej rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy.
- Klient zawierając Umowę usługi szkoleniowej na mniej niż 14 dni przed dniem Wydarzenia, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi szkoleniowej przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. W takim wypadku prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje od momentu rozpoczęcia świadczenia usługi szkoleniowej.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy zawartej na odległość dopuszczalne jest skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącej załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta lub formularza dostępnego na stronie Sprzedawcy tj. www.snstudio.pl.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Sprzedawca niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia skutecznego odstąpienia od Umowy , zwróci Klientowi otrzymane od Klienta płatności tytułem ceny Umowy sprzedaży lub Umowy usługi szkoleniowej.
- Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
- Sprzedawca zastrzega możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient zobowiązany jest do odesłania Towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
- Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
§ 9. Rękojmia. Niezgodność Towaru/Wydarzenia z Umową.
- Sprzedawca na podstawie art. 558 § 1 zdanie drugie Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów będących Przedsiębiorcami z tytułu wad Towaru i Wydarzeń w dopuszczalnym przez prawie zakresie (rękojmia).
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom będących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami na prawach konsumenta Towar bez wad, zgodny z treścią Umowy. Sprzedawca ponosi wobec Klientów będących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami na prawach konsumentów odpowiedzialność za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287. z późn. zm.) w art. 43a do 43g a także w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku kodeks cywilny (Dz.U. 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II.
- Zgłoszenie reklamacji Towarów powinno zostać:
- a) przesłane na adres pod którym się znajduje Punkt handlowy Sprzedawcy,
- lub
- b) złożone osobiście w Punkcie handlowym Sprzedawcy,
- lub
- c) przesłane na adres e-mail: sklep@snstudio.pl
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wykrycia niezgodności Towaru z Umową. Do reklamacji Klient powinien załączyć dowód zakupu Towaru.
- W celu złożenia reklamacji dopuszczalne jest skorzystanie z wzoru formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie Sprzedawcy tj. www.snstudio.pl.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z treścią umowy, może żądać jego naprawy lub wymiany, z zastrzeżeniami określonymi we art. 43d ust. 2 i 3 oraz art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287. z późn. zm.)
- Reklamacja Towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.
§ 10. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać mailowo pod adres e-mail: sklep@snstudio.pl.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
§ 11. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Zasady przetwarzania danych osobowych w Sklepie uregulowane zostały w Polityce prywatności oraz polityce Cookies.
§ 12. Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe
- Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- W przypadku braku zainteresowania ze strony Konsumenta możliwością skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie zmiany Regulaminu wymagają ogłoszenia w Serwisie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem, co nie wpływa na prawa Użytkowników nabyte przed zmianą.
§ 13. Dane kontaktowe Sprzedawcy
We wszelkich sprawach związanych dokonywaniem transakcji w Sklepie Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
- pocztą lub osobiście pod adresem: ul. Daleka 10/2 60-252 Poznań, Polska
- za pośrednictwem e-mail: sklep@snstudio.pl
- telefonicznie: +48 507 673 737